Friday, May 31, 2013

Mosás

@Rebane: bolti ruhaöblítő helyett a sajátom használom: víz és ecet (1:1) + kedvenc illóolajaim (most épp vanília-kókusz kombóval mosok). Az illatuk nem marad meg annyira, mint a bolti öblítőé, vannak bizonyos illatok, amik jobban megmaradnak, illetve az olaj minőségétől is függ.

A képen látható a legújabb öblítőm, ez 1l-es kiszerelés, levendula olajat használtam hozzá. 50 csepp olajat tettem hozzá, és elég jól megmaradt az illata. Az, hogy mennyi olaj kell, függ magától az illattól is, az illóolaj fajtájától is. FIGYELEM! Fehér ruhákon néha foltot hagy!! Még nem sikerült kitapasztalnom, hogy melyik olaj az, ami összefoltozza a fehér ruháimat sajnos, úgyhogy ebben az esetben csak ecetet szoktam használni. Ha mégis megtörtént a baj, akkor sem kell megijedni, mert nem maradandó a folt, ki lehet mosni 60 fokon! A színes ruhákkal még nem volt negatív tapasztalatom.

1 comment:

  1. Annyit hozzáfűznék, hogy én fél l öblítőt szoktam előre bekeverni, ahhoz 20-25 csepp illóolajat szoktam tenni, annyi elég, de aki jobban szereti, ha erősebb az illata, az tehet többet is! :)

    ReplyDelete